Simple life

Receive All, Love All

rose

Post

リトルグランドマザー・キーシャからクリスタルについてのアドバイス

2011
05
14
ring
キーシャのワークショップに参加した友人Micheからのメールを転載します。


http://www.youtube.com/watch?v=IaTP8RPSh9Y

==================

2月上旬に、リトルグランドマザーことシャーマン キーシャのワークショップに行ってきました。
120人くらいが世界中から集まり、すばらしいワークショップになりました。

今回の地震で多くの方が地球を去り、そして、地球が大きな活動を始めました。

遠くで何もできずにもどかしいと思ってる方も多くいると思いますが、私たちの祈りと思いは
どんなに遠くにいても届きます。
たった3人が同時に祈るだけでエネルギーのレベルをかえることができるそうです。
皆さん一人ひとりの祈りは必ず届きます。
日本列島と地球が黄金の愛の光にすっぽりと包まれて癒されていくようにイメージしながら、
短い時間でもかまわないのではじめてみましょう。

今地球上の多くの存在たちが、日本の地震を通してひとつにつながっています。
おそらく日本人ならばこれを乗り越えられるいであろうと選ばれたのかもしれませんね。

私立ちの意識を変える大きなイベントになりましたが、同時に皆が深いところでつながることができます。

このイベントによって、多くの方の意識が目覚めることを祈ります。
地球が生まれ変わろうとしてます。

キーシャのワークから学んだ、私たちができることを紹介します。

家にあるクリスタルに地球への祈りと愛をこめて川や海など水が動いてる場所に
流してください。クリスタルはもともと母なる地球の心臓です。
この地球の生まれ変わりに地球はクリスタルを必要としてます。

クリスタルに祈りをこめて自分の思いを転写させて流し、水がその祈りをものすごい
スピードでかなりの距離を運びます。

そのクリスタルが触れたエリアの水が蒸発することにより、地球へこめた愛が上空に広がり
雲を作り、雨を降らしまた水に戻ったエネルギーが蒸発し半永久的にその愛を広げていくことができます。
一人の祈りが広範囲にわたって、そして多くの人に影響を与えていくことがきます。

どうしても手放したくないクリスタルは、自分の瞑想用に持っていても構いません。
それを使って愛の光を地球に送ってください。

これはとても簡単に誰でもできる、地球と地球上にいるすべての存在たちに
愛の光を送ることができる方法のひとつです。

そのほかに、この急速に変化を行っている地球とつながるために、
クリアクオーツを首から下げてください。

先ほども言った様に、クリスタルは地球の心臓です。
そのクリスタルを自分の心臓に近いところに下げることにより、
地球と常に密接につながることが出来ます。
大きさや形にこだわりはありません。
身につける前にクリスタルに地球への愛を祈りを送ってください。
手の中にクリスタルを持ちながら祈ればその思いは転写されます。

四六時中身に着けていてください。

文末にキーシャからのメッセージを乗せたので、参考にしてみてください。


もうひとつは私の友人JULIEのアイディアですが、
太陽爆発によって、今までにはなかったエネルギーが地球を包み込んでいます。
そのエネルギーを使って、日本と地球をヒーリングするのはいかがでしょうか?
黄金の太陽の光をイメージして、日本をターゲットにしてそのエネルギーを
送り込みます。地球がその黄金の光に包まれている様子をイメージしてみてください。

人間の想念は、私たちが思っている以上にパワフルです。
一人の祈りは大きな祈りにつながります。

いま、私たちが立ち上がるチャンスがやってきました。
私たち一人ひとりは神であり、偉大な存在です。

地球に、日本に愛を送ってみてください。

(私は光、私は神、私は完全、私は全て、私は愛、私は和魂至(和合の魂に至っている)
だから出来るすべてのことを。すべてはひとつ。)

(地球と、地球上の全てが大調和されることによって
永遠(とこしえ)に幸福と平安になることが出来ました。ありがとうございました。)

(全人類開眼万物開安堵が成就され、地球と地球上の全てのものが大調和されることによって
太陽系、銀河系宇宙、及び十方無限世界のことごとくが大調和されることが出来ました。
ありがとうございました)

上の言葉は、私がここ10年くらい地球ヒーリングを行うときに唱えています。
自分なりに、やりやすい方法で地球に愛を送ってみてください。



Little Grandmothers Urgent Advice on QUARTZ Crystals



Mother Earth is awakening.. much is being done in the coming days and we must unite each other in love and to Gaia Beloved Mother.. this is important dear family and I will write extensively on this very soon. But please gather yourselves a piece of quartz crystal and wear it around your neck. It is time to reconnect ourselves to Mother..

A small piece of quartz crystal on a simple leather twine or another natural necklace.. it doesn't have to be big, it can be small.. place it around your neck, place them on your children, on your loved ones. The energy of Mother is being reclaimed by the loving human being and her crystals, her heart and her link to our own energy is being renewed... this is more important than i can express here.. but do this my family.. and wear it day and night.. There will be more explained at a later date.. but it is time for us to do this now not later. Gather together yourselves and wear once again the crystals that unite us with the Mother Energy of our planet.

Before you place them around your neck hold the crystal in your hands and pray with all of your heart.. all of your goodness all of your Great I AM to connect us the human race in love to the crystals of Mother Earth and Her love, her intentions and Her Conciousness! In love, wear a bit of sacred mother around your neck.. so that as the crystals are awakened on planet earth this energy will link to you... and we become united as we once were during the days of Atlantis when Mother Earth and Her children were ONE!

Please spread this info to those you love. Let every member of the Tribe of Many Colors here my words and connect to one another and Mother with a small piece of quartz.

A clear quartz crystal.. just clear quartz... and yes please share this info.. the children of men will once again remember who they are and stand... to defend their mother and themselves through love. We are the Ones We Have Been Waiting For and the time is upon us to unite with Mother Gaia again. Let our hearts beat as one.. Clear quartz is what is needed!!l

すべてのものが黄金の愛の光によって癒されますように。

合掌
関連記事
スポンサーサイト

Tags: キーシャ クリスタル

Open

