Simple life

Receive All, Love All

rose

Post

ジョン・レノン 「この社会は気違いじみた目的のために狂人によって動かされている」

2012
02
26
ring
以前このブログでも紹介しましたが、ブロ友さんが動画を教えてくださいました。感謝します。
前回紹介した映画『THRIVE』をご覧になった方は、何かしら通じるものがあるかもしれません。





僕が思うに、この社会は狂人によって動かされている。キチガイじみた目的を実現するために。僕はこのことに16歳とか、12歳とかずっと幼い頃に気づいたんだ。でも、自分の人生を通じて、このことを違った方法で表現してきた。

僕が表現していることはいつも同じことだった。でも、今日は言葉にして示そう。

「僕たちは偏執狂者たちによって、偏執狂者の目的を成就するために支配されている」とね。

イギリス政府、アメリカ政府、ロシア政府、中国政府が実際にやろうとしていること、その方法や目的を紙の上に書く事が出来るならば、彼らが何を行なっているか僕はぜひ知りたい。彼らはみんな気違いなんだ。

でも、それを表現すると、僕は気違い扱いされてきっと消されてしまうだろう。これこそが気違いじみた現実なんだ。(動画訳より)

原文:
"I think our society is run by insane people for insane objectives. And I think that's what I sussed when I was sixteen and twelve, way down the line. But I expressed it differently all through my life. It's the same thing I'm expressing all the time. But now I can put it into that sentence that I think we're being run by maniacs for maniacal ends, you know.
If anybody can put on paper what our government, and the American government, and the Russian, Chinese... what they are actually trying to do, and how and what they think they're doing, I'd be very pleased to know what they think they're doing. I think they're all insane. But I am liable to be put away as insane for expressing that, you know. That's what is insane about it."


動画コメントより:ジョン・レノンは、メイ・ブラッセルという陰謀研究家の影響から世界に働く陰謀について知識がありました。ラジオで「情報をすべて暴露する」と述べたのですが残念なことに­殺されてしまいました。詳しくは、Henry Makow, John Lennon, assasinationで検索のこと。
関連記事
スポンサーサイト

Tags: ジョンレノン

Open

